Minikmucizelisam Kizlar 36 haftalik gebeyim ama sancim felan yok kiz çocuğu bekliyorum sizde durumlar nasil doktorum sezeryan mi normal mi olacak onuda soylemedi beklemedeyiz ama cok sabirsizim ve heyecanlı 🥰
cahillesohbetikestim Minikmucizelisam 36+4 teyiz ilk oğlum 36+5 te doğmuştu bu oğlum için de 37+6 ya gün aldık bakalım 🤭
Mertinannesi0690 Minikmucizelisam 35+5 ikinci çocuğuma hamileyim sağlıkla alalım kucağımıza ilki normaldi benim bu da normal olacak nstbye girdim henüz sancı yok
ayseyma_omer Minikmucizelisam 36+6 arada kasılmalar sancılar oluyor. İkinci çocuğumu bekliyorum bakalım .
teachermom8 36+2 de suyum geldi normal doğum yaptım Bebeğim yogunbakımda yatıyor Allahım güzel doğumlar, sağlıklı bebişler nasip etsin
yagizegemom Minikmucizelisam 36+4 deyiz bizde 🐣 ara ara bel ve sırt ağrılarım oluyor nst de sancım çıkmamıştı doğumum normal görünüyor pazartesi çatı muayenesi yapacak doktorum bakalım artık 🥲🐣