Kizlar merhaba 13 subatta kurtaj oldum 10 gun kanamam oldu ve yumurtlama günlerini degerlendirdik dun 7 martta erken gebelik yaptim cikmadi ama kasik agrim var mide bulantim var ara ara ve gazim var ve polikistik overim var sizce gebe olma ihtimalim var midir 13 mart bat bu arada akintim da var seffaf napmaliiyim