Tusami Kızlar 33+3 teyiz, dünden beri bi kaç defa alt tarafa oraya yani anlayın bıçak saplanır gibi oldu. Dünden beri 3-4 defa oldu sanki ,normal mi acaba? İkinci gebeliğim ilkinde hiç hatırlamıyorum 😓ilkinde hiç ağrım sızım yoktu
Ahsenveannesi Tusami benim 20. Haftalarda olmuştu serviks uzunlugum kısa çıktı hemen iğne falan kullandım. Geçti şükür
haticey4 Tusami bana da ilk defa bu sabah oldu, neye uğradığımı şaşırdım. İlk hamileliğimde hiç yaşamamıştım bunda olunca çok korktum neden oluyor acaba bilgisi olan var mı ?
Shura Tusami benimde acıyodu sanki yara var gibi degisik bisey. Ondan bi kac gün sonra 4 cm acılmam oldugunu ögrendim. Ama illa benim gibi olcak bisey yok. Baska biseydir belki
Mihribankya Tusami bende 32+5 deyim banada oluyor aynısı ilk hamilelik olduğu içinde anlayamıyorum yalancı sancı mı yoksa başka bişey mi geçen hafta gittim doktor herşey normal dedi ozamanlarda da olmuştu bi anlık sızı saplanma gibi giriyor sonra geçiyor ama aklını alıyo insanın o sızı o anda
Tusami haticey4 bilsem 🤷🏻♀️ sancı değil onu anladım ama bıçak gibi saplanıyor acıyor. Hareketleri iyice sertleşti bebişin zaten
Tusami Mihribankya benim ikinci ama inan hiç farketmiyor, bende anlamıyorum gördüğün gibi 😄 öyle bir acıyla saplanıyor ki aklın gidiyor evet 😬
Shura Tusami baya dikkat edin. Bi tek o sıkıntıysa sıkıntı yoktur. Ama lekelenme su gelmesi vs az da olsa görürseniz acile gidin direk. Ayrıca alttan muayene ederlerse elle yaptırmayın sakın alttan cihazla baktırın. El de açtırıyor cünkü. Ayrıca açılmanız olsada olmasada dinlenin nolur nolmaz
Tusami Shura sezeryan olacağı için alttan bakmazlar durduk yere. Hep tetikteyim zaten kan var mı su geldi mi fln diye. Tek sıkıntı şu an bu
incikinannesi Tusami 35+2 deyiz benimde 34. Haftadan beri ara ara oluyor özellikle ayaktayken yürürken birde serklajlıyım ilk gebeliğimde de oluyordu ama bu kadar şiddetli değildi yarın kontrolüm var doktora soracağım sizlere de yazarım kızlar🌸
incikinannesi Tusami sordum kızlar serklajlı olduğum için dikiş ipi de olabilir dedi, bebek vurduğunda döndüğünde de olur dedi. eğer sık ve uzun sürüyorsa sancı kasılmadır dinlenince uzanınca geçmezse gel dedi
Tusami incikinannesi hmmm tamam canım , hepimiz dikkat edelim 👍sağlıkla vaktinde alalım bebişleri🤲 çok teşekkür ederim 🙏