nscaslan3437 Kızlar 34+1 günlük olduk bugün randevumuz vardı gece 3 e kadar uyuyamadım sabah 7de uyandım uyuyamadım yine ağrıdan ve huzursuzluktan sabah mide bulantm oldu ve beyaz minik bi akıntı ardında altına yapmışım gibi çamaşırımın dışından su cıktı yarim çay bardağı kadar diyebilirim. Eşimi bekliyorum hastaneye gidicem daha çok erken var mı böyle bi belirti yaşayan. Annemde yanımda kardeşim e böyle gitmiş oyle dedi 😤😤
Cansuercan nscaslan3437 bnde 34 oldm canim sabah kalktigmda bacak aram agriyor kemiklerm sanki ama sizınti falan yok suan agrida yurudukce geciyor 🤔
EmelBG nscaslan3437 Tatlım Hayırlısı neyse o olsun önceliklede .Ciger geliştirici vs veriyorlar en olmadı yaaa sorun yapma yine iyi vakitlerde 35’den sonra riskli doguma girmiyor 1-2 saat kuvezde duruyor gelişimi normelse bebeğin .
nscaslan3437 EmelBG gelişimi ilerde gidiyor zaten kilosu da iyi şükür de bakalım nolcak yoldayım gidiyorum