Kızlar İkizlere Hamile Olan varmı aranızda ?
EmelA ben varım 💞🤰
EmelA ben varim
Kaç aylık hamilesiniz kızlar 🙂) Ve nasıl gidiyor Hamileliğiniz ?
19 haftalığım altın çağdayım ama zor günler kapıda biliyorum😂
Bende ikizlere hamileyim 28 haftamizdayız iyi gidiyo hersey nasil düşünürsen oyle olur.🤗
Ben de 12+ 2 haftalığım bulantılar ve baş ağrısı dışında herşey yolunda çok şükür 🙏 😊🐣🐣