Fatimanur Selinaksu91 selam canım umarım bu ay bebiş olur benim yumurtlamam 4 mart 5 mart oldu çatlama 6 mart oldu inşallah tutunur bu ay bebeğim sizin adet döneminiz ne zaman benimki 22 mart
Selinaksu91 Fatimanur benimde 22si 🤲🏻 inşallah olur bugün yumurtlamaydı 4 yumurta görmüş doktor umarım çatlar ve olur
tugba04 25 mart benimde önümüzdeki üç dört gün yumutlama günüm değerlendireceğiz inşallah bakalım bir tane oğlum var nasipse ikinciyi istiyoruz geçen ay korunmayı bırakmıştık ama olmadı malesef yumutlama günlerini değerlendirememiştik inşallah bu ay olur 🙂🙏