Dilsay bende 32. Haftadayım 1 buçuk aydır böyle. başlık açıp sordum bir kaç gün önce yanma için çok çaresizim gerçekten seni çok iyi anlıyorum yatarken oluyor zaten birde sık idrara çıkma hiç uyutmuyor geceleri . Çift yastık kullan kesinlikle ne elma ne başak bir şey ben kullanmıyor ama hepsini içiyor deniyordum 2 gündür rahatım çok şükür banada süt elma etki ediyor ama 2 saat falan sonra yine aynı malesef kesin çözümü yok sanırım