Selam kızlar. 33+4 haftalıkken 4 cm acılma sebebiyle hastaneye yattım. Ciger gelistirici sancı durdurucu igneler ilaclar vs verildi. O zaman tam 2 kgydu. 1 hafta önde demisti. Sükür simdiye kadar dogum yapmadım 35 oldum bugün. Tekrardan randevum vardı bu seferde bebegin kilosu o kadar zamana ragmen 2250 dedi doktor. İki defa ölcüm yaptı. Normal dedi. Yani evet normal kiloyuda problem etmiyorum ama üzülmedim degil. 1 hafta önde olan bebek 1 hafta geride cıktı. Sizce ilaclardanmı olmustur. Yoksa o zaman tam kilo alma haftasıydı simdi durdumu.. halbuki yeni kilo alma zamanı diye biliyorum😭 valla günlerdir ha dogurdum ha dogurcam simdide bebek niye gelismedi gelisiminini etkiledi ilaclar diye kafayı yicem😪😪