Aycancaliskaan Merhaba arkadaşlar mayısta doğum yapıcam allah izin verirse daha net hastane seçemedik avrasyayı düşünüyorum. Oraya giden var mı hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz ?
esra-8701 Orda atilla okur dü sanırım herkes onu önermişti bana ama ben maddiyattan dolayı Avrasya’ya gidemiyorum ben Asya’ya Oğuz hocaya gidiyorum Avrasya’dan daha iyi ve daha uygun aklında bulunsun istersen
Muhkub esra-8701 fiyatı ne kadar oğuz bey’in. Çok iyi bi doktor bilge deyken 4 sene once onda doğum yapmıştım. Şimdi taşındım gidemiyorm ama fiyatını merk ettim me kadar oldu
Minik1Civciv esra-8701 Oğuz bey gerçekten çok iyi bi doktor ama bebeğimin kalbi durduğu için asyaya gitmek istemiyorum fobi oldu
SevgiMenek Ben Haziranda doğum yapacağım inşallah Avrasya’ya gidiyorum doktorum Fatma Hanım ben hastaneden ve doktordan çok memnunum sağlık sigortam olduğu için bana uyguna geliyor maddi açıdan zorlanmıyorum