O testler teşhis koymaz sadece olasılık değerlendirmesi yapar ve yanılma paylarida var. Bu şekilde riskli denilipte sağlıklı bebek dünyaya getiren çok kişiyi duydum okudum. Eğer aldırmayı düşünmüyorsa amniyosentez yaptırmasına gerek yok sonuçta müdahale edilebilecek bir durum değil. Zaten tam emin değilim ama amniyosentez pek tavsiye edilen bişey değilmiş. Umarım test yanlış sonuç vermiştir.