Benim sancım başladığında yani yarım saatte bir geldiğinde doktora gittik açıklık 2 santim dedi.yatis yapacaktı imza attım çıktım.oglen 12 de eve geldim. Meryem Ana otunu suya attım içtim dua okudum sıcak duş aldım.sanci geldikçe çömeldim.merdiven indim çıktım evdeki işlerimi yaptım.her sancı geldikçe comeldim eşim masaj yaptı.meyve suyu pasta falan yedim çünkü doğumda enerji gerekli dedi ebe.. akşam üstü 6 gibi gittiğimde sancilar 10 da bir geliyodu..açıklık beş santim olmuştu ama dayanilmayacak gibi değildi.bagirip ağlayacak bir sancı değil.hastanede iki saate yakın da açılma 8 santim oldu ve doğuma aldılar.8 de doğdu kızım.suyu nişanı hepsi o anda geldi.son iki saat zordu evde geçirdiğim süre mükemmeldi böyle çocuk doğurmaya ne var demiştim🤣🤣 bu doğumda da Allah nasip ederse özele gidersem,beş santimden sonra epidural isticem inşallah.ilk doğum devlette olmustu