Hasgul53 Halis4169 İnstagtamda yaptırdım canım. esilaaksesuar kullanıcı adı. Şapkayla beraber 2si 190tl
cauuv1 Mercan_Lina ben aldım kurdum daha kullanmadım ama çok memnun kaldım hem sallanıyo hem genis cok amaclı
beyza-1 busrabrbr çok teşekkür ederimm instagramda betüşün hediyelikleri sayfasından yaptırdım 850 tl ye yaptırmıştım benn😇
busrabrbr beyza-1 ben de böyle yaptırmak istiyorum ama doğumum inşallah Temmuz ‘da olacak diyorum yaz bebeği giyebilir mi acaba kararsız kalıyorum bi yandan da çok istiyorum
beyza-1 busrabrbr bence giyilir sayfasına bir bakın isterseniz müslin takımları da var benim bebişde 12 mayıs da doğacak kumaşları pamuk yumuşacık aşırı kalın bir kumaşa sahip değill