Selbus Temmuz ayında benim doğumum kaçlı almalıyım acaba ? Uyku için de tulum istiyorum ama yazın çok mu terler ki
zeynepmom34 Bebekliannee instagramdan bebeqon sitesinden yaptırdım ben yaptırdığımda 380 falandı şuan ne kadar bilmiyorum
dedanur esiaks bende o sayfayı takip ediyorum kalitelimi ürünleri güzelmi kuşamış felan beğendiniz mi siz 🙂
esiaks dedanur valla ben bu kadar güzel beklemiyordum. Pamuklu yumuşacık. Ben çok beğendim. 10lu set içeriğini de atayım hatta.
Sunakarakoc melisa_kas ben lohusa hamile sitesinde tavşanlı olan kız takımından yaptırdım erkekler için olanına bakabilirsin kumaşı çok güzel geldi elbiselerde büyükdü hem o kadar minnak değil çok hoşuma gitti hemde fiyatı uygun