ecrl 38+2 haftalık gebeyim. 36 haftada 2 cm açılma vardı. Bugün bel ağrısı başladı ani bir bıçak saplanması şeklinde ara sıra çok da can sıkmadan ağrıyor. Bunlar doğumun az kaldığına mı isaret sizce?
Esra_57 ecrl doktora gitmeni öneririm 32 haftalık hamileyim aynı bel ağrısı bıçak batma şikayetiyle gittim 3 cm açıklığım varmış
Cnsslymn Benimde bugün nişanim geldi 38+1 gittim hastaneye sabah açılma yok sancı yoktu şu an benimde biraz ağrılarım var ne zaman başlar bilmiyorum doğum
ecrl Cnsslymn bel ağrısı doğum başlangıcına işaret diye okumustum ama şiddetli değil diye emin olamadım
Esra_57 ecrl benim ki de şiddetli değildi normal nefes alıyorken bıçak batıyor gibiydi 3 cm açıklık olmuş