Aleyna-Osman Minikleriniz kaçıncı haftada doğum pozisyonuna geçti ? Biz 30 haftalığız hala yan duruyor bebeğim Doğum pozisyonunu ne zaman alır acaba ve almadı için neler yapılmalı ?
2bebek1huni Aleyna-Osman 34 te hala dönmemişti. 36 da hastanede yattım ama hatırlamıyorum o an pozisyonunu. 38 de gittiğimizde girmişti normal doğum için pozisyona
Elifmstf555 Aleyna-Osman 32de aşa dönmüştü ama kanala girmemişti pazartesi randevum var bakalım ne durumda ☺️
BbabyMom Son kontrolüm 30da olmuştu dönmemişti hala yarın tekrar kontrolüm var bende merak ediyorum dönmüşmü diye
elifcicek_07 28 den beri baş aşağı bugün doktora gittik 32 haftayız baş aşağı dedi artık da çok değişmez dedi. Bende bunu merak ediyorum gerçekten hep öyle kalır mı acaba?