Kızlar 6+5 haftadayim ve adet sancısı gibi bı sancı var normalmi bu biraz korkuyorum da
Busra2002 evet gayet normal ilk aylar öyle oluyor
Busra2002 10 haftalığım hala devam ediyor canım kasık agrım