Aliceindunyasi benimde 34. Haftada başıma geldi hastanede kaldım adalat kullandım fitilde vermişti ismini hatırlamıyorum. Ciğer geliştirici de oldum. Gelmedi minigim. 1 hafta sonra sezeryanim var kismetse. Insallaaahhh senin de zamanında gelir stres yapmayın ve sürekli yatın