Bn her ıkı oğlumada isimli hastane cıkışı yaptırdım aslında bosyere masraf ama bn anı kalsın dıye yaptırdım. Buyuduklerınde ıkısone verıcem saklasınlar dıye 🥰 bnm kucukluk hc bıyke kıyafetım yok annm hc saklamamış ama saklasaydı cok hosuma gıderdı . Ilk gıydıgım kıyafetım olurdu