Yagmurkaragoz Bir türlü karar veremiyorum doğuma 20 gün kaldı oğlumun adı Mehmet Efe şimdi kızıma hamileyim ama sürekli isim değiştiriyorum içime sinmiyor
Ilosunuz1 Yagmurkaragoz benim ismimde İlayda iyiki Annem babam koymuş diyorum ismimi çok seviyorum anlamida su perisi 🧜♀️🌸
Yagmurkaragoz Leilani normalden Alya koyucaktım herkes bişey dedi isimden soğuttular beni sonra bu isime yöneldim
Yagmurkaragoz Tuvvba96 Alya güzel bir isim ama çoğu söylerken yumuşatma dan söylüyor ilerde dalga geçerler Alya ver ya gibisinden denilince aklım karıştı
Tuvvba96 Yagmurkaragoz Hiç böyle düşünmemiştim, son zamanlarda sıklıkla kullanılan bir isim dalga konusu olmaz bence yine de siz bilirsiniz 😇
Yagmurkaragoz Selin22 biz evlenmeden eşimle isimlerimizin birleşimi bir kızımız olursa Alya koyalım demiştik Eşimin adı Ali benimki yağmur sonra bu tepkileri duyunca üzüldüm İlayda ismi düşünmeye başladım
Selin22 Yagmurkaragoz bence çok iyi düşünmüşsünüz bizimde Ali’yle Selin Asel koyduk çok gülmüşlerdi ben dinlemedim ve koydum o gülenler sonra ne kadar da yakıştı falan demeye başladılar bir gün bile pişman olmadım bence dinlemeyin kimseyi
ezgi95demir Yagmurkaragoz Alya isminden cok var ama Ali ve Yagmur uyumuna bayildim o yüzden Alya diyorum😍