Nuris_3461 Merhaba 12+3 hamileyim 2 gündür sol tarafımda ağrı var kasık agrıları benim gibi olan var mı normal mi vurup giden agrılar
Cyln1 Bende 12+6 günlük hamileyim bu gece kasıklarım sancılandı iğne batması gibi bi agrıydı şuan iyyim arada bir oluyor ama bebeğin büyümesine bağlıyorum bu durumu🤔
Nuris_3461 Cyln1 benimse hafif vurup gidiyor baştan beri ağırlarım vardı ama geçmişti şimdi gene başladı korkuyorum 8 Kasım’da randevumuz var bakalım hayırlısı
Pnrbtr 7+2 yin. Adet olacakmış gibi sancıların günde bir defa oluyor. Geceleri de belim çok ağrıyor. 😩