Damlasupilcioglu Ben hep bi kızım olursa adını Alya koyucam diyordum, fakat erkek bebişe hamileyim 🤲🏻 Rabbim nasip ederse adını Atlas koyacağız inşallah 🤲🏻❤️
tunasmom Damlasupilcioglu Bizde kız olsaydı Arya koymayı düşünüyorduk bizimkiside erkek Tuna ismini koymayı düşünüyoruz ☺️
gamzosgamzos Damlasupilcioglu iki kızım var ilk kızımın ismi Ecrin Dua ❤️ ikinci kızım Mihra Simay ❤️
Kalbiimde2can Bir oglum var adi Atakan💙 bu seferde erkek olursa Efekan💙 düsünüyoruz kiz olursa Eflin💜Aylin💜Ayla💜 gibi gibi 🤭
Bulbulyuvasi Kalbiimde2can eflin benim adım ve söylenmesi cok hos gerçekten afım diye söylemiyorum ama hahssahdh
atlasinannesi_ Damlasupilcioglu yaa bu kadar mı tesadüf olur biz de eşimle kız olur Ebrar Alya erkek olursa Tuğra Atlas koyalım dedik iki isim düşünmemizin sebebi birini babası birini ben düşündüm ortak kararla koymayı düşünüyoruz oğlum olacak benim de Tuğra atlas ım geliyor 💙inşallah sağ salim kucağımıza alırız hepimiz 🙏🏻
Damlasupilcioglu atlasinannesi_ amiiin inşallah 🤲🏻 ayyyyy inanmıyorum, bi an okurken değişik hissettim kendimi 🥺 bizde de kız ismi bende hep vardı ben belirlediğim için erkek ismini babasına bıraktım oda Atlas koymak istedi benim de hoşuma gidince ona karar verdik 💙
Esmanur43 Damlasupilcioglu kız bebişe hamileyim henüz kararlaştırmasakta Mihrişah ve Ahsen gündemde şuan bakalım hayırlı sağlıklı şekilde kucaklarımıza alalım inşAllah🥰❤️
Seyma-sare-polat1 Benim kız olacak Allah nasip etsin henuz bulamadık kızım var sare oğlum Polat bu ne olsun bilemedik birini esim birini ben koymuştum bu yavrum daha isimsiz kaldı