Arkadaşlar merhaba , arkadaşım hamile olduğunu öğrendi betası 480 civarıydı 2 hafta sonra kanaması geldi . Doktor kist olduğunu onun kanaması olabileceğini düşük tehdidi ya da adet önü olabileceğini söylemiş bir hafta evde yatmasını söylemiş kanaması olsa bile . 5 gündür devam ediyor kanama ilk gün koyu kahve sonrasında kuramızı şeklinde olmuş . Ama günlük sadece peçete koyuyor o şekilde oluyor kanaması az geliyor nokta nokta şeklinde . Kimyasal gebelik geçirdim ben o zaman kanamam çoktu kanaması az olduğu için bir şey de diyemiyorum bilginiz varsa yazabilir misiniz?