Bmsbl bebek doğduktan yarım saat sonra odaya alınıyorsunuz, uyuşukluk geçince de yürütmeye başlıyorlar, ne kadar çok yürürseniz o kadar çabuk toparlanırsınız, benim herhangi bi ağrım olmadı, yine bişiy yiyip içmiyorsunuz geneldeki gibi, 6-7 saat geçince bol kahve ve çikolata tüketiyorsunuz anesteziyi atmak için ve bol bol su, bu kadar