Bende sepet beşik düşünüyordum ama kullanışlı olmadığını sadece görüntü olarak cazibeli oldugunu düşünerek normal anne yani beşik aldım hem taşıması kolay hemde kullanım zamanı bittiginde parçalara ayırıp kaldırabileceğim pratik bişey olsun ıstedım . Bambu beşikler de cok guzel önerebilirim ama cok kaba bi görüntüsü var .