Merhaba kizlar, 22+3 tüpbebek ikiz gebesiyim. İlk aylarda kanamalarim oldu fakat aylardır hersey yolunda idi, 2 hafta önce detaylı ultrasonda da hiçbir sorun olmadığını söyledi perinatoloji uzmanı. Ancak bu pzt kontrole gittiğimizde dr artık istirahat etmem gerektiğini söyledi. Rahim ağzı uzunluğu kritik seviyedeymis, yani 2,5 cm. Daha da kısalır ise erken doğum kaçınılmaz dedi. Ama daha çok çok erken. 40 yaşındayım, cok geç elde ettim bu gebeliği, korkuyorum 😪 sizler böyle bir şey yaşadınız mı?