Bseucr Bende öğrendiğimde 28 haftaliktim gerilik 4 haftaydı. Önemli olan geriligin artmaması. Malesef Bende arttı doğuma kadar 6 7 haftayı buldu. Ama bizde 34 haftadan sonra başka bulgular da söylendi. Kemikte eğrilik, beynin yonca yaprağı şeklinde olması, kafa büyüklüğü ve suyun fazla olması gibi. Amniyonsentez önerdiler ama yaptirmadim. Bu bulgulara doktor önüme çok korkunç bir tablo gösterdi. Bebeğin ölümcül bir hastaliga sahip dogarsa pek yasamaz hazirlikli ol bile denildi. Düşündüğü hastalıkta öyleydi belirtiler hep onu gösteriyordu. Ama dogunca o hastalik olmadigi anlasildi. Evet küçük bacak boyu kısa. Ama başka insanlar farketmiyor. Biz genetik test verdik 3 ay önce sonucu çıktı. Ama kromozom testimiz çıkmadığı için onu bekliyoruz o cikinca doktorla gorusecegiz öğrenecek hastalığımız. Bol bol dualar okuyun Allah a sığının İsmi azam duasını okuyarak dua edin. Bana öyle şeyler söylendi günlerim hep ağlamakla geçti belki de doktorların dediği gibiydi ama düzeldi bilmiyorum. Tek bildiğim hep dua okudum. İnşallah saglikla kucağına alırsın bebeğini doktorlar yanilirlar.