Tugcezeynep89
Evet düşüş veya artış var mı ona göre ilaç miligramı ayarlanıyor herhalde ama en düşükten başlattı beni zaten 25 mg kullanıyorum, çok önemli her ay gelmen lazım dedi doktor üstüne basa basa ve doğuma kadar kontrol altında olman lazım+doğumdan 3 ay sonrası da dahilmiş doğurdum diye kendi kendine bırakma sakın dedi