Mavihanem Kızlar 20 haftalık hamileyim hemoroid magduruyum 🤦♀️2 normal doğum yaptım fakat son doğumdan sonra hemoroid oldum ve bayağı şiş dışarda böyle olup normal doğum yapan var mı? Sezaryenden de korkuyorum açıkçası 🤦♀️
Tiiffany Mavihanem sezeryan da olsanız hemoroid oluyor canım. 3.sezeryanım olacak. İlk gebeliğimde başladı benımde ondan sonra dewamke
Mavihanem Tiiffany şişlik dışarda olunca normal yapmıyorlar yani doğru mu anladım? Yani bilmiyorum genelde böyle diyorlar