Emine_26 Arkadaşlar 5+6 karnımda çok şişlik oluyor sizde yaşadınız mı nasıl geçer doktora gidince söyleyeceğim ama 8.haftaya randevu verdi
guzelanne01_ Emine_26 bendede var canım yemek yemeye korkar oldum 24 haftalığım aşırı şişkinlik oluyor
Serife2323 Emine_26 ilk haftalarda bende de şişkinlik vardı sonra bir anda geçti gaz olduğu için o şekilde oluyor diye söylendi bana da endişelenme 🙂