gunes91 evet o 😊 Meltem Çakmak. Çok tatlı gerçekten bıdır bıdır herşeyi anlatıyor hiç soru işareti kalmıyor kafasında insanın. Ve gerçekten çok detaylı muayene ediyor bebeği. Kızımda vajinal yapışıklık varmış ondan önce gittiğim doktor açıp bakmadı bile o yüzden de göremedi. Meltem hanım baktı, gördü, tedaviye başladık ilerlemeden kremle tedavi ettik. O hastanedeki diğer çocuk doktorları gerçekten 5 para etmez.