anneoluyorm_ 5 aydır kullanıyoruz. 1 defa kayınvalidem, 1 defa yengem, 2 defa ben döktüm kovasını 😂😂 4 defa olduğu gibi içindeki su döküldü yani. Şoku da geçtim de bebek çıplaktı hemen yeni su hazırlamak çok zor oluyor öyle zamanda. Küveti taş gibi ama. Sadece küvet alıp kovayı ayrı alabilirsiniz