myangelson Busekrgz 5 sınır bir değer ama bence var çünkü 5 ve üstü gebelik kabul ediliyor diye biliyorum 2 gün sonra aynı yerde tekrarla bakalım rabbim hakkında hayırlısını versin 🌸
Tuana34 10un üstünde olduğunda gebelik başlangıcı sayılıyor genelde üzmek istemem ama regl kaç gün gecikti erken kan vermişsinizdir belki
BurcuAras Benim 4.90 çıktı hamileydim . Bu gebeliğimde kan verdim 5. Çıktı yine hamileyim 😍 yarin git tekrar kan ver
Busekrgz zeynozey yarın adet olmam lazım aşılamanın 9. Günü 0-1 hafta 5 çıkıyormuş.. ay bilemedim ne yapmam gerekiyor şimdi benim
Busekrgz Yarın regli günüm eğer olmazsam 2 gün sonra tekrar vereceğim inşallah Rabbim ağzınızdan işitsin ♥️ isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻