Snowel Selam kızlar,özel sektörde çalışıyorum aylık rutin kontroller olduğu zaman işe geliyor musunuz?normalde hamile çalışan haklarını okuduğumda ücretli izinli olarak gösteriliyor yazıyor.Bilgisi olan var mı? -
Kyy01 Öyle bişey olduğunu sanmıyorum ben devlet memuruyum hastende çalışıyorum başka bı hasteneye gitmek için izin yıllık izin alıyoruz bilmiyorum belki vardır öyle bı hakkımız ama sanmıyorum rapor flnn alırsanız belki ama illa izin almanız gerekiyor saatlik izin fln bilgisi olan vardır belki
Eg21 Bende özel sektörde çalışıyorum. Bizde hamilelikte aylık kontroller için ayda 1 kez idari izin hakkımız var. Ayda bir kez doktor kontrolüne gittiğimizde doktordan o gün doktor kontrolünün olduğunu belgeleyen bir kâğıt alıyoruz onu da iş yerine bildiriyoruz o gün de işe giymiyoruz idari izinli sayılıyoruz. Bu yasal olarak genel bir haktır diye düşünüyorum yoksa bu şekilde bir hak kullandırılmazdı. Gebeliğimi iş yerine bildirdiğimde revirden çağırıp tansiyon ölçümü vs yapılıp bu hak konusunda bilgilendirilmiştim.
Snowel Eg21 bende 30.haftaya girdim normalde kontrollerimin olduğu gün işe gelip yarım gün çalışıp öğleden sonra kontrolüme gidiyordum,bi sonraki kontrolüm 32 de zaten hafif ağırlaşmaya başlayacağım o yüzden o gün işe gitmek istemiyorum.