Kizlar 3 gundur gecmiyor yanma ve eklem agrisiyla basladi simdi iltihaplanma var. Dr antibiyotk kullanabilirsn dedi ama cok ikilemdeyim 2. Trimesterde kullaniliyormus sikinti olmuyormus. Aranizda kullanan var mi yoksa doktor bol sivi c vitaminiylede atlatabilirsn dedi gecmesse yazcak. Kullansam brbegime zarari olur mu😥