elfslg Merhaba arkadaşlar bera hcg 1280 çıktı fakat kese görünmedi doktor dış gebelik olabilceğini söyledi bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
eylulmihrasmom elfslg neye göre bunu söyledi ki kese bazen 2000 üstü olunca gözüküyor başka değer baktırmış mıydınız
1234G elfslg yok canım karnından baktıysa görmeyebilir zaten 3000 üzeri görünüyor genelde bende de 3000 di karından göründü vajinal baksaydı belki görürdü onu bilemiyorum ama acele etme istersen bir kaç gün sonra görünebilir normal yani
edadm elfslg kuzum karından ultrasonda 1000 betayla kese gözükmez ki doktorun hemen nasıl teşhis koyabilmiş anlayamadım. vajinal ultrasonla baktırabilirsin o zaman gözükür benim 800 civarıyken gözükmüştü
elfslg eylulmihrasmom hayır direk ultrasona aldı kese görünmüyor dış gebelik olabilir dedi 2 gün sonra tekrar gel yine görünmezse endişelenmeyiz dedi korktum bende açıkcası
Yazmelegi_ elfslg şimdi şöyle bisey var ben gittiğimde beya 3000 üzeri olunca görürüz demişti alttan da 1500 ve üzeri demişti yani o yüzden telaş yapma hemen
aleyna3008 elfslg Bana doktorum kan değerin 1500 olunca vajinadan 3000 olunca karından görünür dedi korkma yani daha çok küçük çok normal görünmemesi
eylulmihrasmom elfslg tamam stres yapmayın bu değerle dediğim gibi gözükmeyebilir karından 2 gün sonra görünür Allahın izniyle adetiniz ne kadar geçti
Yazmelegi_ elfslg haklısın telaş normal çünkü ben gittiğimde de böyle görünmüyor demişti betayı takip ettim beta 3000 üzeri olunca gittim kesem görülmüştü bide adetine göre kaç haftalık.oldugunu biliyor musun yada doktor dedimi
Zehracnr elfslg benimde 1500 du il değerin vajinal olarak nokta kadar kese gördü 4+5 idi iki hafta sonra gittim keseyi de gördü bebegide kalp atışını da çok şükür
Yazmelegi_ elfslg o zaman 4 haftalik felan oluyor ben 6 haftada görmüştüm 7 haftadan sonra kalp atışı duymustum
elfslg Yazmelegi_ dün gitmiştim yarın için randevu verdi yine bakalım yarın gidip bakıcam inşallah sağlıklıdır. Çok teşekkür ederim bu arada içimi rahatlattınız