denizozulkerr Merhaba arkadaşlar biz bugün tam 25 haftalık olduk🥳 tahmini doğum 21haziran gözüküyor. Bugünkü muayenemize göre de 820 gr 32 cm dedi doktorumuz. Sizler nasıl gidiyorsunuz var mı aynı gittiğimiz arkadaşlarım? ☺️
Asfdg denizozulkerr ay bende 25+1 im son adete göre 20 Haziran ama sezeryan olacağı için 13 Haziran dedi en son 21 haftada gitmiştim 15inde randevum var çok merak ediyorum kaç kg olduğunu aşağı yukarı aynıdır zaten aynı haftada olanlar sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🥰
denizozulkerr Asfdg amin inşallah ☺️🙏🏻 sizin sezaryen olacağınız nasıl belli oldu acaba kendi isteğiniz mi?