Gurses13 Kızlar 37 haftalık gebeyim ishal ve kusma şikayetlerim var sizce doğum belirtisi mi ? 2 cm açıklığım var bu arada
Nazlimom Gurses13 doğuma 1 hafta kala ishal olmuştum bende kusma yoktu ama ishalde doğum belirtisi diye biliyorum
Lavantakokusu64 Gurses13 ben 10 günü geçti ishal ve bulanti var sadece, doğum belirtisi olabilirmiş ama dün doktora gitmistim salgın var dedi
Gurses13 Nazlimom bende okudum internette öyle yazıyor ama güvenemedim pek sürekli midem bulanıyor kusuyorum😪