mammamiamama Kızlar çok üzgünüm. Bugün kontrole diye gitmiştim. Malesef bebeğimin kalbi durmuş 9+4 düm. 7+2 de kalmış. Rabbim hayırlısını versin. Dua edin 🙏
AyFa1608 mammamiamama Rabbim hayırlısını versin canım. Demekki senin için hayırlı olmayacakmış. Ya da sağlıksızmış. Rabbim zamanı geldiğinde yeniden sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲
Esmaars mammamiamama Allah yardımcın olsun canım . İnşallah istediğin vakitte tekrardan gebe kalırsın . Çok özür dileyerek soruyorum bi belirtin olmusmuydu .
arirangg mammamiamama Çok geçmiş olsun😞😞 Eylül ayında aynısını yaşadım, ben de aynı haftada kaybettim. Çok zordu. İnşallah Allah sağlıklı şekilde tekrar nasip eder
Sezenn_ mammamiamama Amin canım benim Rabbim gönlüne göre versin sağlıklı sıhhatli hayırlı zamanda inşallah 🙏🏻 ♥️ geçmiş olsun başın sağolsun 😞
Sdayktglc Hayırlısı olsun canım Allah sağlıklı sıhhatli tekrar nasip eder inşallah 🌸 geçtiğimiz yaz bende yaşadım aynı durumu.
Baby_loading Ahh canim benim Bende gecen yaz ayni seyleri yasadim malesef Cok uzucu ama Allahtan gelen herseye raziyiz dua et bol bol Allah sabir versin canim🌹