elifcicek_07 Ya ben sizi daha öncede gördüm. Galiba görümceniz sıkmıştı canınızı. Böyle hamilelerin vücutları zaten saç diplerinden ayak tırnaklarına kadar hormon yüklüyken saçmasapan şeyler söyleyip daha da huzursuz edenlerin saçlarını cımbızla yolmak istiyorum tek tek ya. Çok da güzelsin bacım göbeğin de var eğer bebek olması gerekenden aşağıda tehlikeli bir bölgede olsaydı da 5 sene tıp okuyup sonra stajını yapan bir doktor bence elalemden çok daha iyi bilirdi. Sen tatlı canını sıkma afedersin ama millete de bok yemek düşer. Milletin ne ağzı üstüne gider ne eleştirmesi biter. Kilo alsan çok kilo aldın bebek de gelişir mi bari der, kilo almasan e sen hiç hamile gibi değilsin der. Karnın yukarda olur ne zaman doğurcan çocuk aşağı inmedi der, karnın aşağıda olur düştü düşecek derler. Amannnnn. Rabbim sağlıklıca kucaklarımıza aldırsın gerisi boş.