Merhaba 30+2 yiz hareketlerini erken hissettim bebeğimin ama çokda hareketli değil karnımda böyle tekmeleri gümbürtüleri yok :)!
İlk oğlum aşırı hareketliydi inanılmaz kıpır kıpırdı
Geceleri bile uyurken hissederdim
Gündüzleri o tekmeleri sağ sol hareketlerini
Bunda ise çok nadir
Haftaya kontrolüm var sorucam doktoruma tabiki
Fakat benimde bebeğinde tahlilerinde herhangi bir sorun yok gayet sağlıklı ilerliyoruz elhamdülillah
Ama neden böyle arkadaşlar sizlerde durumlar nasıl ?
Tatlı falan yesemde pek faydası olmuyor