Pikachukiz53 Tansiyonum Sanki Düştü Gibi Şuan 6 Haftaya Girdim Kontrole Cumartesi Mi Gitmem Daha Mantıklı Perşembeden Yarın Direkt Mi Gitsem ? Tansiyon Düşmesi Önemli Bir Şey Mi ?
Pikachukiz53 Ervaok normalde 13-7 , 12,7 gibiydi şuan 11-7 oluyor öyle çok düşmüyor şükür ama biraz halsiz bırakıyor işte o biraz tedirgin ediyor beni
Ervaok Pikachukiz53 suan 11 7 iyi bence eger 13 lerden düştüysen çünkü son aylarda tansiyon ister istemez yükseliyo benmde 11 6 larlaydm 32 haftamdaym 13 8 sınırdaym suan cıkmasndan iyidir bence yani suan senin durumun