Sahnedekimadam Biz her yaz tatilimizi çadır kampında yapıyoruz. Fethiye ve Marmaris’e gidiyoruz. 2021 yılında bir hanımefendi bebeğinin kırkını çıkarıyordu kampta🤭 kendisiyle biraz sohbet etme şansımız oldu ve zorlanmadığını aksine kendisine çok iyi geldiğini söylemişti. Yine o yıl başka bir kamp alanında 3 aylık bir bebişle kamp yapan bir aileyle tanıştık o hanım da evde de aynı ağlıyor, uyuyor, duruyor burda da dedi. O ağlayacak diye kendime daha fazla yüklenmedim ve tatilimi yapmaya karar verdim hepsi birer deneyim benim için demişti. Düşünüyorum da haklı aslında nasıl olsa çocuk hep aynı çocuk evde de, kampta da, otelde de🤭😍 eş desteği çok önemli ama🙃 inşallah sağlıklıca kucağınıza alırsınız ❤️