mrsperaa Dilaraanl Benimde aynı durum var aynı haftadayız 2-3 gün önce daha belirgindi tekmeleri Şuan varla yok arası biraz tedirgin oldum bende burda bekliyim
Mucizebebek2 Dilaraanl o haftada benimde bebeğimin hareketleri azalmıştı 2 hafta böyle devam etti sonra aşırı hareketlendi tekrar şuan da 31 haftalik olduk gece bile hareketlerine uyandırıyor
Bettuss_123 Dilaraanl bende 24. Haftamda bunu yaşamıştım koştum doktora. Bebeğinizin şu an alanı geniş kendisi henüz minnak 😍 bu yüzden plesantasının arkasına saklandığında ya da yer değiştirdiğinde hareketlerini az hissedebilirsiniz bu çok normal 🌸 eğer solunuza yatıp dinlendiğinizde tatlı yediğinizde ya da bebişi biraz dürttüğünüzde hiç hareket hissetmediyseniz o zaman ultrason baktırmanızda fayda var. Keyiflerine düşkünlükleri bazen bizi korkutabiliyor 🥹
BBussra Dilaraanl Benimde 24. Hafta hareketlerinde baya azalma oldu varla yok arası gibi dürttüğümde falan biraz vuruyor o rahatlatıyor bende çok endişeleniyordum mesajları görünce biraz rahatladım🙂
Dilaraanl mrsperaa bende tedirginim doktoruma yazdım bu haftalarda bebek tekmelerinde artma ya da azalma olabilir tedirgin olma dedi ama🤦🏼♀️ bi kac gün öncesine kadar sabah tekmelerine uyanıyodum
mrsperaa Dilaraanl Kesinlikle öyle benimde öyleydi ve tekmeleri gerçekten şiddetliydi Şuan gerçekten çok azalma var seyirme gibi hatta bile diyebilirim. Sırt üstü yatıyorum ediyorum bekliyorum ama yok bende sizin gibi korktum
Dilaraanl mrsperaa bende sürekli dürtüyorum bu haftalarda günde 18 saate yakın uyuyorlarmış ona baglıyorum ama bilemedim gercekten
Zeykc16 Bende ayni haftadayim, 1 2 gundur cok az tekmeliyor, biraz durtuyorum o zaman 1 2 tekme atiyor. Bende sizin gibi korktum
Dilaraanl Zeykc16 herkeste aynı seyler oluyor o zaman🤔 bebeğin uyudugu haftalarmış sanırım ondan valla bende anlayamadım
Dilaraanl Mucizebebek2 ilk gebeligim olunca hic bilmiyorum her seye endiseleniyorum valla. Tamam teyzesi inşallah biz de dedigin gibi oluruz🤍
Dilaraanl Bettuss_123 ya inan bugün doktora yazdım. Bu haftalarda tekmelerde artma ya da azalma olması cok normal endiselenmene gerek yok yazmıs. Bir de sanırım uyudukları haftalarmış. Bundan bir kac gün öncesine kadar baya sert tekmelere alıstıgım icin cok korktum gercekten. Ama aksam hissettim vuruyodu rahatladım baya. Cevabın icin de cok tesekkür ederim canımm benim🥰💕💕💕
minikmucizemmmmmm Bettuss_123 24+6 olduk an itibariyle. Dün çok hareketliydi bugün çok az bende endişe ediyorum hareket var ama seyirme gibi küçük hareketler. Az önce ağladım bir şey mi oldu acaba diye 🫣 düşünüyorum acaba yüz üstü mü döndü falan bilmiyorum yarın hareketlenir inşallah
Bettuss_123 minikmucizemmmmmm sen ağlarsan bebişinde üzüntünü hisseder bu seferde o yüzden hareketleri azalır. Sen iyi ol rabbimin izniyle bebişinde iyidir 🌸 Bu haftalarda yaşadıkların çok normal yeri değişiyor uyuyor bir gün çok hareketli olduğu için ertesi gün yorgun düşüyor daha çok uyuyor. Eğer gün içerisinde hareketlerini hissediyorsan hafifte olsa endişelenme. Gerçekten endişelendiğin bir durum olursada ultrasona girmekten çekinme yaşadığın stres hem seni hem bebeğini daha kötü etkiler çünkü 🌸
minikmucizemmmmmm Bettuss_123 valla gerildim ya aslında ufak ufak hissediyorum şimdi kalktım bi kaşık çikolata yedim dürttüm göbek deliğinin üstünde vurdu kısa süreli🙇🏼♀️ Yarında böyle olursa giderim doktora en azından içim rahat eder görünce😊
minikmucizemmmmmm Bettuss_123 ay valla çok şükür şu an kıpırdanıyo karnımı baya okşadım konuştum tepki verdi resmen çocuğum🥲 annelik hem çok güzel hemde çok zor şimdiden anlıyorum Allah evlatlarımızı bizlere bağışlasın korusun 🤲🏻 sana da teşekkür ederim cevap yazdığın için🫶🏻
Bettuss_123 minikmucizemmmmmm rica ederim ne demek 🌸 bebişinin seni daha fazla endişelendirmemesine çok sevindim rabbim hepimizin evlatlarına sağlık sıhhat versin. Vakti gelince sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸🥰
Azra41 Dilaraanl normal kuzum büyüyorlar 22-24 hafta aralarında oluyor hiç oynamadığı zaman sıkıntı tekmelerini sayın 10 u geçmesi gerek 🥰