Merve7141 test de bazıları yapıyor bazıları yapmıyor. O test bebeğin kanıyla sizin kanınız karışmış mı diye yapılıyor. Normalde negatf olduğu için kanınız bebeği yabancı madde gibi algılayıp vücuttan atmaya çalışıyormuş bağışıklık sistemi ama ilk gebelikte zaten vücut bebeği algılamaya fırsat olmadan doğum oluyormuş. Kağan Kocatepe’nin bununla ilgili bir videosu var. Ben size link atayım ondan dinleyince daha rahat hissedersiniz diye umuyorum