Sinemberkehan Merhaba kızlar, Mersin’de veya Adana’da iyi tüp bebek uzmani bilen varsa yardımcı olun lütfen, 41 yaşındayim zamanımı boşa harcamak istemiyorum o yüzden iyi doktor bulmak istiyorum
bet9093 Sinemberkehan Adana Baskent üni. Hastanesinde tüp bebek yaptırdım şükür pozitif oldu. Hatayda oturuyordum tabi gelip gitmek zor oldu ama değdi şükür. Tayfun Çok doktora gitmiştim. Ordan ayrılmış ama galiba
Sinemberkehan umutluanneadayi ama yarın eski doktoruma Medical Ahmet yıldızbakana gidecem. Vede artık tüp bebek yaptirmak istediğimi diyecem
umutluanneadayi Sinemberkehan ben tıp fakültesinde faik Gürkan yazıcıya gidiyorum memnunum istersen orayada git
Sinemberkehan umutluanneadayi Mersinli misin canım? Bana çoğu Gürkan hocayi dedi, sadece randevu falan nasıl alınır bilmiyorum. Çok yogunmus duydum. Sen tüp bebek tedavisi icin mi gidiyorsun?
umutluanneadayi Sinemberkehan Mersinliyim üniversite hastanesini arayıp ben randevu aldım tüp bebek yapacaz nasip olursa ben ilgisini alakasını çok beğendim kafamdaki bütün soruları cevapladı
Sinemberkehan Comeasli Ahmet hocaya 5 ay gittim doğal yolla olmadı, ben 41 yaşındayim boş yere zaman kaybetmek istemiyorum
Sinemberkehan Comeasli Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. İşte bende de olmadı, iyi doktor hatta dün yine gittim muayineye asilama yapalım dedi ve bende asılma değil direk tüp bebek istiyorum. Orda da tüp bebek yapmiyorlarmis