Kızlar 40+5 sabah muayene oldum alttan yani yaklaşık 10 gibi ve geldim üç dört kez de tuvalete girdim hiç.bişey yoktu simdi kanka karışık bi su vardı acaba ebe kurcaladı ondan mı oldu normalde doktorum kanaman oldu mu hemen gel dedi ama gecen ebeler de hafif kanaman olabilir korkma cok kurcaladık dedi 4. Alttan muayenem daha önce hiç olmamıştı adet sancısı gibi de hafif sancım var bu durumu yaşayan var mı aranızda