Benim vardı 5 haftanın içindeyken kanamam oldu hastanede yattım 3 gün önlem amaçlı iğne fitil falan kullanıyorum şükür şuanlik iyiyiz bir sıkıntı yok 8 haftalık olduk umarım birdaha yaşamayız kanamadan sonra artık çok korkuyorum acaba tekrar birşey olurmu edermi Allah’ım sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi 🤲🏻