Kasıkların da ağrı olmya başlar igneden beş altı saat sonra..ateşin çıkabilir.iliski sırasında canın yanabilir sanki vajinan daralmış da ilk kez yapıyormusssun gibi.bub belirtiler de yumurtaların sistigini catladigini gösterir.bende böyle olmuştu doktor da iyiye isaret demişti.gerci ben çatlatma iğnesi üç kez vuruldum onla hamile kalmadım ama olsun ;)