Anonim01 canım stres yapma oluyor bazen öyle , onlarında rutinleri var . Bazı günler çok hareketli bazen sakin olabilir. Karanlık bir ortamda uzan . Bebekler için müzikler var onları aç . Müziğe tepki veriyorlar . Kötü düşünme , içini ferah tutmaya çalış. 24 saati geçerse ve hiç hissetmezsen doktoruna yazarsın