baharmann benim çekincem olmadı pek sorduğum sorulara hep yanıt aldım mesajlarıma dönüş aldım şüphelendiği bir şey varsa bile bana h hissettirmedi biraz garantici bir doktor gibi gözlemledim ben emin olmadığı şeyleri bana söylemesi hiç. Mustafa hocaya gitmiştim bende daha önce evet iyi zeynep hocayla tutumları tarzı aynı birlikte çalışıyorlar zaten. Doğum sürecinde bir kadın olarak daha iyi iletişim kuracağımı düşündüğüm için kadın hocaya geçtim mustafa hocada iyi istersen dene ikisinide hangisi işine sinerse biraz uzun oldu ama ☺️